فرشید منافی | بیوگرافی فرشید منافی و همسرش
نوشته شده توسط : روح الله باقری

 بیوگرافی کامل فرشید منافی

فرشید منافی از سال ۱۳۷۶ وارد رادیو شد و با بازیگری در نمایش‌های رادیویی کار خود را شروع کرد و سپس از تابستان ۱۳۷۷ به صور حرفه‌ای گویندگی و برنامه‌سازی رادیویی را در رادیو جوان آغاز کرد. وی بیشتر در رادیو جوان (۷۶ تا اواسط ۸۶) فعالیت می‌کرد و علاوه بر آن در رادیو پیام (۷۸ تا ۸۵)، رادیو سراسری (۷۶ تا ۸۴)٬ رادیو فرهنگ (۷۶ تا ۸۴) و رادیو ورزش (۷۸ تا ۸۰) برنامه اجرا می‌کرد.

بیوگرافی علی فرهنگی بازیگر نقش سیروان در سریال مانکن

مشهورترین برنامه فرشید منافی در زمان حضور وی در رادیو جوان برنامه «روی خط جوانی» بود. وی پس از طی یک سال دوره آموزش گویندگی فیلم در واحد دوبلاژ صدا و سیما رسما عضو انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم ایران شد و از همان سال کار خود را به طور حرفه‌ای آغاز کرد.

بیوگرافی نیلوفر شهیدی

فرشید در سریال‌های معروفی مانند جواهری در قصر ، مدار صفر درجه ، آتش‌نشانان و … و چندین فیلم سینمایی مانند نقاب زورو و … در بین سال‌های (۸۱ تا ۸۵) به صداپیشگی پرداخت. او هم‌اکنون در پراگ زندگی می‌کند و با رادیو فردا همکاری دارد.وی نخستین بار در سال ۱۳۸۴ در برنامه کوله‌پشتی به تلویزیون آمد. فرشید پس از سالها فعالیت در رادیو سری هم به تلویزیون زد و در شبکه سه و برنامه «صبح آمد» نیز برنامه اجرا کرد، اما موفقیت چندانی نداشت و پس از ۵ ماه از کار بیرون آمد.

فرشید منافی همچنین از بین سال‌های ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۳ در چند فیلم کوتاه دانشجویی و تلویزیونی به عنوان بازیگر و دستیار کارگردان و در چند قسمت از سریال تلویزیونی «رویای سبز» که از شبکه جام‌جم پخش شد به عنوان کارگردان هنری فعالیت کرد.

وی توانست با بازی در فیلم‌سینمایی "خواب زمستانی” در سال ۱۳۸۶ در بیست و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر شرکت کند. وی به دلیل کسب نکردن موفقیت چندانی در فیلم خواب زمستانی، در فیلم‌های سینمایی دیگری نتوانست بازی کند.

فرشید منافی در ۷ فروردین ۱۳۸۹ به همراه همسرش از ایران خارج شد




:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی هنرمندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 784
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: